Tuesday, March 10, 2015

Üllatus-üllatus, ma saan reedel kõigest 34. Mitte 50.


Kas te teate, et mulle tegelikult üldse ei meeldi oma sünnipäeva tähistamine? Et mulle tegelikult ei meeldi üldse tähelepanu keskpunktis olemine? (veider, eks, arvestades seda, et pean avalikku blogi). Aga sel aastal on natuke teisiti. Ma päris ootan sünnipäeva. Põhjus?
Esiteks on tähelepanu keskpunktis modellid, kes MI Butterfly​ imelisi kleite tutvustavad. 
Ka Katariina imelised ehted tulevad tutvustamisele. 



Teiseks saan ma öelda, et just minu sünnipäeva puhul toob DIIP​i lauale uued suupisted:


Teriyaki lõhega täidetud ’’padjad’’
Kanamaksa pate ploomichutney ja musta leivaga
Miniekleerid vaniljekreemi ja maasikatega
Diip’i kergelt suitsutatud sealihasink sibulamoosiga
Apelsini-polenta krutoonid marineeritud porgandi - ürdi dipiga

Meie uus peakokk Siim Ets on Toomasele igati vääriline mantlipärija. Fantastiline kokk, suurepäraste ideedega. 
Kas ma olen juba öelnud, et mul on väike plaan ka meie kokkade ja Norraga? Ei ole. No siis hetkel rohkem ei ütle ka. Las midagi jääb saladuseks ka.






Ühesõnaga, sel aastal ma tõepoolest natuke ootan oma sünnipäeva. Ja mõelda vaid, ma saan kõigest 34-aastaseks. Kui tahate ka tulla, siis tulge! Pidu algab kell 19:30. Ja kestab kaua.
Mariann arvas, et lõpetame Kolme Lõvi baaris nagu tema sünnipäeval. Ma ei tea, kas ma julgen oma hammastega riskida, kuigi ega seal just midagi kaotada ei ole;) 




No comments:

Post a Comment