Monday, September 8, 2014

Vanaema seelikuga punasel vaibal


Mul on nii hea meel, et moepühapäevad Diibis muutuvad aina suuremaks ja ägedamaks. Rääkimata sellest kui tore on tuttavaks saada tegusate ja andekate inimestega, kes ilusaid asju valmistavad. Lastele. Ja no sellest ma ei hakka üldse rääkimagi, kui toredad on  pisikesed modellid. Päriselt ka, mul tuli peaaegu pisar silma kui esimene tilluke poissmodell lavale astus ja natuke häbenema hakkas. Ta oli lihtsalt nii nunnu! Nagu ka kõik teised. Ja need emotsioonid, ikka see siiras lapselik rõõm, mida argipäevas võiks rohkem olla. Vähem ärapanemist ja õelust ning rohkem siirast rõõmu!

Suur tänu veelkord Ukaukale, Sohvyle, Iidam ja Aadam huvikeskusele ning Homeartile. Kohtumiseni juba uuel moepühapäeval 5.oktoobril kell 16:00, kus peaesinejaks on Bebee.ee veebipood paljude imevahvate kodumaiste lasterõivade brändidega.
























 









*Mu valge seelik on pärit vanaema kapist. Ma olen sealt palju ägedat kraami leidnud. Ei teadnudki, et vanaema nii moekas naine on;)

3 comments:

  1. Nii kena riietus! Naiselik, aga samas ka boheemlaslik ja romantiline. :)

    ReplyDelete
  2. :) nii südamlikud sõnad, aitäh ütleb Sebastian

    ReplyDelete