Tuesday, September 9, 2014

Remondiblogi: vannituba ja wc

Vannituba on see ruum meie majas, mis tekitas kõige rohkem ja kõige tulisemaid vaidlusi. Mina tahtsin ilmtingimata vanni, Marek ilmtingimata dušši. Me vaidlesime ja me vaidlesime. Minu tahtmine jäi peale, sest Marek lihtsalt on meie peres see tark, kes annab järele, sest kaua sa ikka lolliga vaidled. 
Tõsi, ma pean tunnistama, et aegajalt tahaks mina ka normaalselt duši all käia, aga samas ei ole midagi mõnusamat kui külmal talvepäeval ronida mõnusasse sooja vanni. Nii et vaid ninaots vahu seest välja paistab. Mõnusssss.





Wc-st ei olegi mul ühtegi head "enne" pilti, aga uskuge mind ega seal midagi ilusat ei olnud. Pikka aega oli meie wc  ka peale remonti selline tavaline, igav ja ilmetu. Tühi. Et varjata koledat kraanikausialust, paigutasin ma sinna pidevalt mingeid lillevaase või korve, aga ega see suurt ei aidanud. Ikka oli ilmetu.
Kuni Marek sel aastal samal ajal kui me nädalavahetusel Tartus olime meile üllatuse tuli. Nüüd on ka see ruum juba selline nagu peab.







No comments:

Post a Comment