Monday, September 29, 2014

On võimatu olla masenduses kui sul on õhupall ehk Dukiboo moeetendus


Nii uskumatu kui see ka ei tundu, siis juba neljas moepühapäev on peetud. Ja aina vahvamaks läheb. Seekord lõbutsesime koos Dukibooga. No te vaadake neid seelikuid ja pluuse - kas pole mitte imelised?
Naljakas on see, et Anne ja Nellega, kes selle toreda brändi taga seisavad, tekkis mul kohe eriline side. Nagu me oleks juba vanad tuttavad.

Mul on äärmiselt hea meel, et meie suvelõpupeoga ühinesid ka Sõsara naised oma toodetega. Aitäh teile! Mina näen juba palju noorem välja;) Aga kui ilma naljata, siis ma väga soojalt soovitan proovida. Eesti tooted 100% Eesti toorainest. 

Ma ilmselt kordan ennast, aga lastega koos "töötamine" on nii lõbus. Veel aasta aega tagasi ei oleks te minu suust midagi sellist kuulnud. Ja kui kokku panna lapsed, õhupallid, hea toit ja mood, siis võib kindel olla, et see on edu valem:) 

Kohtume juba uuel pühapäeval. Ikka Diibis kell 16.30. 





























No comments:

Post a Comment