Saturday, May 3, 2014

Tavapärased tillukesed muudatuses ehk siis kui mulle tundub, et meil päriselt ka ilus kodu on

Majas elades on ikka nii, et ühest otsast asjad juba lagunevad või et enne kui Marek suudab ühed mu soovid täita, tahan ma juba midagi uut. Nii peabki ta tihti alles roheliseks võõbatud seinad valgeks võõpama, seina aina uusi auke puurima ja siis vanduma, et seinad augulised on, sest muidugi on mul kogu aeg vaja pilte vahetada. Ja nii edasi ja nii edasi.  Ainult põrandaliiste pole ta veel ära suutnud panna. 
Ilmselt enne sügist pole seda jälle loota, sest nii nagu kevad saabub, on Marek igal võimalikul hetkel õues madistamas. Toas näeb teda vaid varahommikul ja hilisõhtul. Eks ma saan aru ka. Mina tahan ka, et õu  kena oleks, et siis proua kombel seal ringi jalutada, veini juua, lugeda, kirjutada, aga olgem ausad ega ma suurt midagi seal ise teha ei viitsi. Riisumised, rohimised, niitmised on nii igavad ja tüütud tööd. 
Nii madistangi ma suviti toas üksinda. Marek katkestab oma õuetööd ja tuleb ohates tuppa vaid siis kui jälle mõni uus auk on vaja seina puurida. Nagu nüüdki.

                       Aga igakord kui ma olen jälle midagi kasvõi natukene ümber muutnud,
                   vaatan ma, et meil on tegelikult ka ilus kodu. Mis sellest, et ikka veel poolik.

                         

                        Vabadest seinadest hakkab meil muidugi varsti puudu jääma.

                         

                           Ma ikka ei suutnud kuidagi leppida sellega, et ma päris neid õiged        loomapiltidega diivanipatju ei saanud. Siis aga vaatasin ma Hugo lambapatju ja mõtlesin, et millisel koera ikka pesas oma padjad on. Pealegi ega ma ei raatsinud neid niikuinii seal väga hoida, sest kogemata said padjad valged tellitud ja Hugo määris need kohe ära. Nii varastasin ma Hugolt ta lambapadjad lihtsalt ära. Küll ma talle uued tumedad padjad tellin:)

                

                               Igatahes mina olen jälle rahul. Mõneks ajaks. Nagu ikka. 

                                 

6 comments:

  1. Kui ma hakkaks uude koju kolima, siis ma võtaksin sinu sisekujundajaks küll. Mulle nii meeldib miksitud uus ja vana ning üldse.... ah, ma ei viitsi seletada. Vokid ja pitslaudlinad ja no selle vannitoa eest ma oleksin endiselt nõus surema :)
    Mitte et see küll sisekujundusse puutuks, aga igasugune rootsi punane võlub mind samuti :)

    ReplyDelete
  2. Aga anna teada kui kolima hakkad, esimese töö teen tasuta;) reklaami môttes vôi nii.
    Aga kui tôsiselt, siis vannitoa üle on mul endal ka hea meel. Mônikord on ikka mul jube hea mees. Mônikord:D

    ReplyDelete
  3. Oma maja juures on ilmselt parim asi, eriti suvel, see, et nädalavahetustel ei pea kunagi igavlema ja mõtlema, mida täna ometigi teha. Ajad aga õuekingad jalga ja lähed päevale vastu.
    Samas mõnikord on nii tore sofa peal peesutada, teed juua ja siis mööda tuba põnni taga ajada. Ei pea muretsema kõrge muru, jäneste-õunapuude jms pärast.
    Ja teil on mõnus kodu, tahaks kohe külla tulla ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No kui päälinna kanti satud, anna märku:D

      Delete
  4. Meie koeral on ka kuudis valge padi ja lambanahk ning toas tema voodis on samuti padi olemas :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Et ikka on peale minu veel hullukesi. Heas mottes ikka:)

      Delete