Friday, May 23, 2014

#diip #taaskasutus #terrass

Me saime täna Diipi seinale paar uut pilti. Imeilusates raamides. Kui keegi veel ei tea, siis ma hindan äärmiselt kõrgelt taaskasutust. Ka osa Diibi mööblist on taaskasutus -osa Mareki enda tehtud, see euroalustest osa, ja teine osa on pärit selliselt vahvalt ettevõttelt nagu Since Design.  Ka tänased pildiraamid.
                                   Ma pean neid lihtsalt kogu maailmaga jagama:

                               

                                 

                                  

Ja kuigi ma oma vaimusilmas teadsin, et ka Diibi terrass tuleb euroalustest, siis ma ei saa oma vaest meest päris ära tappa. Ta ei saa kõiki mu ideid teostada. Diibis ja kodus. Järmisel aastal. Küll jõuab. Ja ega selle aasta terrass ka halb välja ei näe. Veel natuke lilli ja juba loob. 

                                                             Tulge meile külla!

                

                               

No comments:

Post a Comment