Sunday, May 4, 2014

Beebi moeblogi ehk Britt Ida läheb välismaale

Küll on ikka keeruline see lapsega reisimine. Ei, ma ei muretse selle pärast, et kuidas ta laevas hakkama saab või kuidas me kõigi nende kompsudega autosse ära mahume või kas ma saan igal pool talle toidu jaoks keedetud vett. Mul on palju suurem mure. Palju olulisem. Lausa kõige tähtsam küsimus, mis inimkonna ajaloo jooksul üldse esitatud on. Mida lapsele selga panna?

                                                     Kas püksid?

                        

                                                  Või kleit? 

                        

See on ju nii tähtis. Ühe naise jaoks. Mis sellest, et vaid 7680grammise ja 69cm naise jaoks. 
Igaks juhuks on mul talle veel iga päeva jaoks uus kostüüm kaasas:) 

                         

Ja kui ka nendest ei peaks piisama, siis autosse said mõned kohvrid ja kotid veel. Ma loodan, et onu Tarmo tuleb kõhukotiga, rohkemaks pole lihtsalt ruumi. Me ei tohi ju unustada seda, et ka ikeast tuleb läbi minna. 

No comments:

Post a Comment