Sunday, April 13, 2014

Mul on suuremat maja vaja ehk ostke voodi ära!

Kuna ma just nagu muuseas soetasin hetk tagasi endale uue voodi, siis vana jääb jalgu. KUI mul oleks suurem maja, siis poleks probleemi, ma tõstaks ta ühte viiest külalistetoast, aga meil ei ole majas viit külalistetuba. Seega, kas keegi ei taha endale korralikku puidust voodit soetada? Ütleme, et koos madratsiga 70 euro eest?
Muidu peab Marek meile uut maja ehitama hakkama...



Tundub, et mul ei õnnestunud Marekit pehmeks rääkida voodi vahetuse asjus. 
Ma olen oma oskused kaotanud...
Nii et nüüd on mul ülearune hoopis selline imeilus voodi. Mu süda tilgub verd. Mõõdud 180x200. Hind 80 eurot koos madratsiga. 


12 comments:

  1. Hehey! Sooviksin voodi mõõtusid! :)

    ReplyDelete
  2. Mina oleksin ka mõõtudest huvitatud ja siis kui need sobiks, siis ka voodist endast!!! :)

    ReplyDelete
  3. 180x200. Või 220. lähen kohe mõõtma

    ReplyDelete
  4. Paneksin bronni õhtuni kui võimalik!
    Kärt

    ReplyDelete
  5. Ja bronni pole vaja :D See teine voodi ei sobi minu koju kahjuks :)
    Kärt

    ReplyDelete
  6. Ma annan teada, kui Marek peaks ümber mõtlema:) Alumise pildi voodi asub Tartus. Seda unustasin kah öelda.

    ReplyDelete
  7. Oii, mina tahan ka seda Tartu ilusat voodit! :) Aga vist jäin hiljaks?

    ReplyDelete
    Replies
    1. veel vist ei jäänud:) ja muide, vaatasin, et hinna olen ka kallima kirjutanud. Pidi ikka ka 70 olema;)

      Delete
  8. kas mõlemad voodid ikka müügiks ja kas on alles veel ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kui alumine voodi ühele huvilisele ka live's sobib, siis on müüdud.
      Ülemine jääb esialgu ikka meile koju

      Delete
  9. Kas voodi on müüdud?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pole veel järel käidud, aga tundub, et siiski on juba müüdud:)

      Delete