Tuesday, April 8, 2014

Moeblogi: vot sellised on aksessuaarid beebiga!


Tädi Merle alati naerab, et kas ma ei oska daami moodi ühe kotiga käia, et kas mul on vaja alati terve elamine kaasa tassida. Tundub, et beebiga ringi liikudes on aksessuaarid mõnevõrra tõepoolest muutunud:
Ühe käe otsas ripub elegantselt, absoluutselt mitte raske turvahall. Sisuks üks kaheksakilone beebi.
Samas käes on autovõtmed, sest kui ned mul käes ei oleks, siis ma kaotaks need lihtsalt kuhugi ära.
Teine käsi on aga veelgi huvitavam. Sinna mahub tunduvalt rohkem asju kui üks turvahäll. 
Kaks kotti. Üks Ida asjadega. Teine enda asjadega. Otseloomulikult ilustab mu enda käekotti Ida mänguasi. Et oleks hea käepärast võtta ja ei peaks otsima. Sall, mis peaks käima kaela, jõuab sinna harva. Seda lihtsal põhjusel, et Ida hakkab alati sahmerdama ja rahmeldama kui mina end riidesse panen. Aga ma ei taha, et tal palav hakkaks ja et ta siis märja ihuga õue läheks. Nii ma siis ise jooksengi alati välja poolalasti. Hõlmad lehvimas ja sall kuhugi koti külge keeratud, et küll ma pärast panen kaela. Loomulikult ma unustan. Jumal tänatud, et on olnud soe talv!
Ei saa just öelda, et ma kõige elegantsem vaatepilt oleksin;)



Ja mõnikord lisanduvad ka mõned poekotid. Tõsi, need tuli käe otsas tuppa kanda vaid autost. Ühe korraga. 



I will carry all 10 bags + the baby or die trying before making two trips

12 comments:

  1. noh, mõned kuud veel seda tassimist. mu plika 1a5kuune, täna sai linnas käidud ainult minu käekotiga, milles oli lapse 1 mähe ja niisked salfakad, lutipudel ja lutt, minu rahakott, telefon. kõik!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kõlab nii kauge ja uskumatuna, et ma kunagi veel võiksin vaid ühe kotiga liikuda;)

      Delete
  2. Minu jaoks tundub ka utoopiline, eriti et praeguseni on vanuse lisandumisega hoopis asju juurde tulnud mida kaasas vedada "vaja" :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma kipun ka arvama, et mida suuremaks saab laps, seda suuremaks lähevad mu käekotid

      Delete
  3. Ma mahutasin ka täna asjad vaid enda kotti.... mis sest, et kott oli punnis ja pärast läks lukk katki :)
    Aga sinu aksesuuaridest meeldib mulle kõige enam see rippuv kõristi koti küljes ;)

    A.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selle rippuva kõristiga peaks kohe kluppi minema:)

      Delete
    2. Sellega oleks sa õhtu säravaim täht ;)

      A.

      Delete
    3. Ikka. Mul peaks ka mingi analoogne aksessuaar olema :)

      A.

      Delete
  4. Oeh, nii tuttav vaatepilt :)

    ReplyDelete
  5. Mul on 8-kuune titt ja olen temaga sünnist saadik vaid enda käekotiga väljas käinud.. Käekotis peidab ennast üks isetehtud kotike, kus sees on mähkmed, beebipuuder, pissimiskindel kilealus vms, paar salvakat. Ülejäänu oli kõik minu ehk telefon, rahakott, võtmed. Nüüd saab laps RPA-d ja kotikesse on tõesti lisandunud üks lutipudel.. Ma ei saa aru mida veel kaasa võiks võtta? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma täna proovisin ühe kotiga hakkama saada. Tulemus oli see, et ei saanud ma kätte oma huulepalsamit ega Idale salfakaid. Lähen tagasi kahe koti süsteemile;)

      Delete