Tuesday, April 15, 2014

Kuidas te tegelikult Isabelli valmis tegite?

Ma lugesin eile ühest Norra blogist ema ja ta nelja-aastase poja vestlust ja kohe pean selle edasi rääkima.

Poeg: Kuidas te tegelikult Isabelli valmis tegite?
Ema: Ehhhh...armastusega*.
Poeg:AGA kus mina olin ja MIKS minul ei lubatud kaasas olla?
Ema (stressis): Noh, me tegime ta teises toas valmis ja sina magasid sel ajal.
Poeg: Aga see ei olnud ju ometi laupäev, eks?
Ema: Ah?
Poeg (pärast mõttepausi ja kergelt pettunud): Jah, kuna te kasutasite pulgakomme*, mina ei olnud kaasas ja ma saan magusat vaid laupäeviti.
Ema on sõnatu.
Poeg: Aga muidu te võite ühe veel valmis teha. Ja talle Anna nimeks panna kui see tüdruk on. Või Pikne McQueen kui see on poiss. Sellest tuleks beebi-dude!

* pulgakomm on norra keeles kjærlighet på pinne ehk tõlkes " armastus pulga otsas", lühendatult kjærlighet ehk "armastus"

Ma isegi täitsa ootan selliseid huvitavaid vestlusi:)

                                     

No comments:

Post a Comment