Monday, April 7, 2014

Konkurente kaemas @GMP Club Hotel restoran

Üks põhjus, miks ma spaaks valisin Pühajärve spaa, oli see, et ma tahtsin külastada üht oma lemmikrestorani - Mr. Jakobit. Kahjuks aga ei teadnud ma, et hetkel on Jakob avatud vaid neljapäevast pühapäevani. Meie olime Otepääl teisipäeval. Me oleks muidugi võinud kaks päeva veel oma puhkust pikendada, sest Ida oli ju kindlates kätes, aga noh...ei tahtnud ju, et inimesed meist halvasti (veel halvemini?) mõtlema hakkaksid:)


Restoranide valik Otepääl ei ole teab kui suur, nii et ainuke valik oligi GMP hotelli restoran. Restoran oli inimtühi, kuid meid võttis vastu väga meeldiv ja sõbralik teenindaja, kes isegi minu lameda nalja peale, et kas teil vabu kohti on, viisakalt naeratas.  Koht mulle meeldis. Selline lihtne ja väljapeetud, mugavate triibuliste diivanitega. Taustaks kõlas mõnus muusika. Oma suure veiniklaasiga oleks ma võinud seal mitu tundi mõnusalt aega veeta. Marek kirus, et olime paarsada meetrit eemal asuvast hotellist autoga tulnud ja jõi kohvi. 
Pearoaks võtsin mina pardi. Marek võttis talle. Vist. Ma ei mäleta täpselt. Viimasel ajal on mul mäluga probleeme, varsti pean vist endale nimesildi ka igaks juhuks rinda kleepima või käe peale kirjutama, ära unusta, et sul on laps, sest muidu ma varsti olen võimeline tema ka kuhugi maha unustama. Enivei...

Toit oli väga maitsev. Ma olin meeldivalt üllatunud. Uksel olin ma küll märganud "50 parimat restorani" silti, aga no ma tean paari restorani, kus sama märk uksel, kuid... Siin oli aga toit tõepoolest maitsev. Eelmisel päeval olime me käinud söömas Noas ja ma pean ausalt ütlema, et GMP restorani toit meeldis mulle palju rohkem. Positiivsest kogemusest tiivustatuna otsustasime me süüa ka magustoitu. Magustoiduks oli neli valikut. Jäätisevalik, creme brulee, mandariinikook ja sidruni posset ning majakook. Mitte kõige suurem valik, eks. Aga kas teid üllatab, et ma ei suutnud valida? Lõpuks otsustasin ma mandariinikoogi kasuks. See oli maitsev, aga majakoogi (=šokolaadi fondant) kõrval kahvatus täiega. Isegi Marek, kes väga magusat ei armasta, kiitis majakooki taevani. Ühtepidi on mul kahju, et Mr.Jakob suletud oli, teisalt aga oli mul hea meel. Meil oleks selles restoranis muidu käimata jäänud. Sellest oleks kahju olnud. Teenindusele veelkord eraldi kiidusõnad. 


No comments:

Post a Comment