Tuesday, March 4, 2014

Minu käsitööpoeke

Ärge arvake, et see môte on nüüd maha maetud. Üldsegi mitte. Lihtsalt naiivselt arvasin ma, et jôuan veebruari lôpus sellega rohkem tegelema hakata. Nagu näha on veebruar läbi ja poodi ikka pole.
Põhjus on  selles, et Diibi probleemide tôttu ma lihtsalt ei jôudnud. Ma olin väsinud.  Ja minust oleks olnud väga egoistlik Marekile veel üks kohustus kaela suruda. Sest loomulikult peab ju tema aitama poe kenaks teha. 
Igatahes, selleks, et meile jääks natukenegi aega magamiseks vôi niisama olemiseks, vôtsin ma hoogu maha. Vaid natuke. Mitte palju vôi kauaks. 
Ma loodan, et see pind, mis me välja valisime, vahepeal uut omanikku ei leia. Ja kui leiab, siis... No siis läheb natuke rohkem aega. 


Saapa pilt ei lähe kuidagi teemasse, aga ma lihtsalt tahtsin eputada. NS Kingas on -70% allahindlus ja ma sain uued saapad 17.80 euro eest. Minu meelest üliägedad! 

2 comments:

  1. Aah, need saapad :) Tahan ka!

    ReplyDelete
  2. Sinna jäi veel päris korralik kogus ägedaid jalavarje, isegi suurusi oli veel valida;)

    ReplyDelete