Tuesday, November 26, 2013

Ma ju ütlesin

Mul on kodus tark ema, kes arvab, et laps ei saa piisavalt süüa ja tark mees, kes arvab, et laps on kogu aeg näljane. Vahepeal hakkasin ma ise ka kahtlema, et mine tõesti tea, aga...
Täna käisime me arstil. 1-kuune Britt Ida kaalub 4500g (matemaatika on mul nõrk ja  ega ma arvutada viitsigi, aga sündides kaalus ta 3628g, nii et isegi liitmata-lahutamata on selge, et kaalus kosub ta nagu mühiseb) ja on 57cm pikk (7cm pikem kui kuu tagasi).
Pole siis ime, et teda käe otsas tassida nii raske tundub ja et pooled kandmata riided juba väikesed on:)



Ühtlasi on pisikesest Idast saanud veel avamata Diipi esimene püsiklient.

Talle tundub siin meeldivat. Mulle meeldib ka. Kui veel uksed ka lahti saaks. Täna saame jälle targemaks. Muidu jäämegi vaid selliseid kõnesid saama: 

 " Eveliis, kus te olete, ma ei suuda seda kohta üles leida, siin on mingid uued majad, kus akendel on kiled.Kas olete teisel pool teed? Me tulime sööma ......" 









No comments:

Post a Comment