Thursday, October 17, 2013

Emotsioon. Numbrita.

Ma ütlen, et kui ma reede õhtupoolikul just ei sünnita, siis mina pean siit haiglast välja saama. Veini degusteerimisest jään ma niikuinii ilma, aga ma keeldun ilma jäämast ka menüü ja  nõude koosolekust. Ilma mõjuva põhjuseta. Ma ei suudaks rahulikult haiglaspaas lebada pärast nii põnevat meili:
On 17.10.2013, at 21:13, "t@diipresto.eu"
Õhtust
Kõigest lühidalt:
1. LINIKUD - täna pandi posti 4 erinevat kanga näidist, saan homme need kätte. 
2.KÖÖGI TARVIKUD/VÄIKEVAHENDID JA SAALINÕUD - Vaatame saalinõud homme veelkord üle. joogiklaasid ja veinipokaalid peame lihtsalt F-st valima koos, ma ei osanud seal üksi otsustada:)
5.MENÜÜ - paberil olemas, kindlasti muudan veel, õnneks  muutmiseks veel max 10 päeva aega. 
Kas pole põnev? Nii et, kulla Britt Ida Loviisa, on täitsa sinu teha, kus ja kuidas me reede õhtu veedame. Aga teeme nii, et valida on kas sünnituse või menüü koosoleku vahel? Niisama voodis Poirot korduste vaatamise jätame vahele. 



5 comments:

  1. Luban valida kas täna või pühapäeval. Homne päev on minu lapse oma. :-)
    Kas nad ei anna sulle isegi linnaluba? Et nt kinno minna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Andsid lausa koduloa. Ma olen nagu internaatkoolis:)

      Delete
    2. Mina pakun, et koosolekult otse majja tagasi :P

      Delete
  2. Jepikajeejee
    Kuigi spa-internaadil on omad eelised (köögivaba elu, ei pea auto rehvide jms pärast muretsema, ega kiirustama, kui asi pihta hakkab). Samas jah, taldriku täis kuivanud viinamarju pole kokakunsti tippsaavutus ja kodus on alati parim.
    Vihjan, et menüüs võiks omletivariant ikka olla ;-)

    ReplyDelete
  3. No kodus olla on ikka üle prahi tunne. Haiglas hakkad lausa üle mõtlema:S

    ReplyDelete