Tuesday, September 10, 2013

Pöidlad pihku!


Restorani laevärv on valitud, sisekujundus võtab konkreetsemat ilmet, notariajad on kinni pandud, osanikud olemas. Asjad liiguvad. Ainuke lahtine asi on siiani veel menüü ja peakokk. Täna läheme me kohtuma inimesega, kellest võiks ideaalis saada meie restorani peakokk. Lisaks mürgeldavale titele on see olnud üks restoraniga seotud teemadest, mis mul öösiti magada ei lase. Mida me siin avame, kui kokka pole...
Hoiame siis nüüd pöidlad pihus. Kõik koos. Onju?

2 comments:

  1. Mul on küll pöidlad pihus :)
    Mitte et ma teaks kuhu või mis stiilis see restoran tuleb, aga... No mulle tundub, et see tuleb äge ja midagi sellist, mis mulle meeldiks. No ma loodan, et seal sisekujunduses on ka lastenurk ja lastega külalised on oodatud ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lastenurk on tõepoolest tulemas. Ei tea küll, millest ajendatuna;)

      Delete