Tuesday, August 6, 2013

Emotsioon nr 50 ehk jälle segaduses

Täna sattusin ma jälle kord arutama, et kui palju ma siis rase olen. Et 27 või 28 nädalat? Seitse kuud või kuus kuud? Kui seitse, siis kuidas saaks ma veel kolm kuud rase olla nagu ma targast raamatust järele vaatasin? 31.oktoobrini on ju kolm kuud?
Samas... Ilmselt ju arstid, kes mind üle on vaadanud, teavad ka midagi? Ja pole ju hullu kui me kõik kambakesi nädal või paar siia-sinna mööda oleme pannud? Sest ma olen neile veidike vigased algandmed esitanud. Peaasi, et me paari kuuga pange pole pannud. Nii et ma näiteks juba ülehomme sünnitama hakkan:D
Kuigi juuresoleva pildi järgi võiks seda ju arvata.

3 comments:

  1. No see ongi raketiteadus. Rasedust hakatakse lugema viimase menstruatsiooni esimesest päevast - ehk sinna sisse loetakse ka need esimesed 2 nädalat, mis Sa pmst veel ei ole rase, sest ovulatsioon üldiselt toimub tsükli keskel... Nii sain mina aru. Ise läksin lihtsama vastupanu teed - vaatasin rasedaraamatust ja kui keegi küsis siis ütlesin nädalad. Mitte, et ei oleks tekkinud olukord, kus ma ütlesin, et jaa, ma neli kuud rase ja kui arvutama hakkasin, siis tuli välja et pigem ikka kuus....
    Üldiselt vast võib arste uskuda tähtaja osas, see +/-, mis tuleb sellest, et vist ainult 5% lastest sünnib ennustatud päeval - sellega pole miskit teha. Nagu ka sellega, et kui preili siiski arvab, et aitab vanemate rahulikust elust küll ja tuleb varem. Või vaevab ema sellega, et laseb üle:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma lihtsalt hakkasin mõtlema, et ma ju tegelikult ei teadnud kuna viimase menstruatsiooni esimene päev oli ja noh siis ma nii huupi pakkusin. Aga ma usun, et vähemalt kuuga ma ikka ei eksinud:D
      Samas tundes mind...only God knows;)

      Delete
    2. Ultraheli peaks samas siis natuke abiks olema - seal nad ju mõõdavad igat sugu luid ja nende järgi arvutavad lapse kaalu-kasvu. Ja siis, võrreldes Harju keskmisega pakuvad ka ta vanust. Mul nt ongi nii, et vaadates seda viimaste päevade asja, arvestades tehtud ultrahelisid ja siis veel mingeid tabeleid, saingi umbes kuus erinevat kuupäeva. Aga kõik on suht samas kandis siiski...

      Ja seda kuudevärki ma ka ei jaga, räägin nagu targad arsti-ämmaemandadki nädalatest. Või - kui tõesti muudmoodi ei saa - arvutan EDD-st tahapoole.

      Delete