Friday, August 23, 2013

Diip venekeelne konversatsioon

Uhhh...mis saaks (lisaks rasedusele ofkoors;) olla raskem kui vestelda vene keeles ventilatsioonist? Seda muidugi siis kui 1) sa ei oska väga vene keelt 2) sa ei jaga ventilatsioonist mitte kui midagi.
Ma siis nüüd siin väga loodan, et meid tööde lõppedes mingid erilised üllatused ees ei oota. Aga olgem ausad, tõenäosus on ju olemas kui asjasse juba mina segatud olen.
Ma küll üritasin kehakeeles end arusaadavaks teha, aga ma ei tea, kui hästi sai ventilatsioonipaigaldaja aru, et ma üritasin talle selgeks teha, et "toidulõhnad ei tohi naabreid segada". Võib-olla ta arvas, et ma olen hoopis eriliselt creepy rase naine, kes talle mingit paaritumistantsu esitab.
Eks järgmisel kuul näeb, mis ma siis kokku organiseerisin;)

No comments:

Post a Comment