Thursday, August 29, 2013

Ameerika mäed

Tänane Diibiga seotud päev on olnud nagu Ameerika raudtee. Üles ja alla, edasi ja tagasi. Jube palju asju hakkas korraga toimuma. Puude otsas hakkas raha kasvama, "saagikoristuseni" me ei ole veel jõudnud, aga me me võtame kõrge redeli ja suure ämbri appi. Et ikka õnnestuks. Viljad on käeulatuses;) Ja tore punt samuti. Sellest tuleks (/tuleb) üks äge "diip" punt!


Lisaks sellele hakkasid liikuma erinevad pakkumised, läbirääkimised.
Tagatipuks saime me kätte logo. Valik osutus ülevalt teise variandi kasuks. Ma olen rahul. Kohe nii rahul, et pidin selle eriti halva kvaliteediga pildistatud foto siia ülesse riputama.

Järgmisel nädalal hakkame me tegelema kodulehega. Personaliotsinguga. Tapeedivalikuga. Serviisidega. Menüüga. Ma olen nii erutunud. Aga ma ei tohi erutuda. Janek luges kusagilt foorumist;)

No comments:

Post a Comment