Saturday, July 27, 2013

Elu Alksiga

Istume Prangli saarel. Lahti tehakse veinid, õlled. Kallan endale klaasi "Kellukest".
"Nooh, nüüd on sul võimalus kõike kainena pealt vaadata," itsitavad teised. Noogutan ja ohkan: "Ohh, elu alksiga oli ikka palju ilusam, kõik oli nii kena!"
"Kellega?"kiljatas Janeki ema ehmunult nagu oleks kuulnud kõige õudsamat lauset elus. Punastasin ja tundsin end AA liikmena. Jälle. Ja siis ma taipasin.
"Alkoholiga oli elu ilusam,"täpsustan ma.
Janeki ema hingas kergendatult. "Ja mina mõtlesin juba, et..."
Jah, just siin kogu suguvõsa ees hakkaks ma rääkima, et elu kellegi Alksiga oli palju ilusam kui Janekiga:D

1 comment:

  1. Olen Mavis Calos, esindaja Aiicco kindlustus plc, anname välja laenu individuaalsed erinevused usalduse ja au. anname laenu intressimääraga 2%. kui olete huvitatud võtke meiega ühendust selle ettevõtte e-pos (amaah.credit.offer@gmail.com) nüüd jätkata oma laenu üleminekudokumendi ok. kui teil on vaja laenu, et luua ettevõtte või kooli te olete väga teretulnud Aiicco kindlustus plc. Võite meiega ühendust võtta ka selle e-post: ( maviscalos_laen_laenamine@outlook.com ). saame üle kanda summa, mida taotletakse enne nädalas.

    DO YOU NEED LOAN FOR PERSONAL BUSINESS? IF YES CONTACT OUR EMAIL ABOVE TO PROCEED WITH YOUR LOAN TRANSFER IMMEDIATELY OK.

    ReplyDelete