Thursday, May 23, 2013

Liiga palju saiakesi?

Ma olen juba mõnda aega mõelnud, et mida inimesed küll mõtlevad? Noh, et kui näevad mind  järjekordset saiakest pugimas. Täna sain ma sellele küsimusele vastuse.
Facebook'i tekkisid täna pildid ühest üritusest, kus paarile olen mina ka peale jäänud. Mõnda aega hiljem helises mu telefon. Helistajaks oli üks sõbranna, kellega me mõned aastad polnud suhelnud. Mina olin kogu aeg ära, tema sai lapse, siis ma ei viitsinud telefonile vastata ja nii ta läks.
"Ma vaatasin, et sulle võib õnne soovida," alustas ta oma kõnet.
"KUST sa nüüd seda nägid?" tegin mina end põnevaks, kuigi teadsin ju väga hästi kust.
"Vaatasin neid FB pilte ja ühe pildi järgi mul tekkis kahtlus, aga no õnnitleda veel poleks julgenud, aga siis ma vaatasin edasi ja mõtlesin, et Johanna Maria ei lubaks endale kunagi sellist kõhtu niisama! Ju siis ikka võib õnne soovida..."

M.O.T.T. Nüüd ma siis tean, mida teised mõtlevad.

No comments:

Post a Comment