Thursday, May 16, 2013

Emotsioon nr 15

Ma leidsin lõpuks ometi endale sobiva arsti. Arsti, kes mind mõistab, kes mind kuulab, mulle nõu annab ja ei küsi kogu aeg, et "kuidas siis eelmine rasedus oli" ja ei maini, et "abort läheb ka raseduse alla", kuigi ma olen x+1 korda öelnud, et ma ei ole kordagi varem rase olnud. Ma ei tea, kas ma kuidagi olen sellist nägu, et oleksin kogenud rase ja et seekord lihtsalt mängin lolli ja teen näo nagu ma ei teaks sellest värgist midagi?

Ja mitte vähem tähtis ei ole ka see, et selle arsti juures ei maksa ülevaatus ja kõhulepatsutus 50 eur/ 8 minutit eest. Ma saan aru, et mõnes ringkonnas võib olla elulise tähtsusega käia erakliinikus ja maksta vereproovi andmise eest 125 eur-i, aga ilmselgelt ei kuulu mina sellesse ringkonda*.
Selle raha eest, mis ma kolme-nelja kuuga olen erakliinikus maha visanud, oleks ma ammu juba Michael Korsi kella saanud (mul hakkab füüsiliselt valus, kui ma selle summa peale mõtlen).

*eelmisel nädalavahetusel viskasin ma ühe seltskonnas lihtsalt naljana õhku lause, et "ahh, mul on raha nii palju, et ma ei oska sellega midagi peale hakata" ja uskuge mind, ühtäkki tekkisid mulle külje alla uued "sõbrad". Ei tea, mis siis oleks saanud, kui ma oleks öelnud, et tegelikult on mul arve peal vaid 100 euri:D

3 comments:

  1. sul poleks vaja nende naljadega vaeva nähagi,sa oled ju nagunii see vene uusrikka naisuke :P aja aga garaažist hummer välja ja üleüldse, kus sa peidad seda india tädi, kes sulle lapse sünnitab, ah?! ega sa ometi endale ise vabatahtlikult arme ja võdisevat nahka ju ei tekita :DDD

    ReplyDelete
  2. nähh, kurja küll, see uusrikka-värk läks mul täitsa meelest, sellega oleks ma vapsee laineid löönud. India tädi on koos hummeriga garaazis (mis on teadlikult lagunevaks kuuriks maskeeritud)uudishimulike eest peidus:D

    ReplyDelete
  3. No on ju palju raha, kui oled 50 EUR/8 minutit maksnud :=). Ja 100 EUR eest oleks veel 2 korda kalli arsti juures saanud käia:=)

    ReplyDelete