Tuesday, July 17, 2012

Jälle kord pandi mind paika



Ei ole enam uudis, et mingil täiesti arusaamatul põhjusel peetakse mind esmamulje põhjal ülbeks ja/või uhkeks.

Mingil täiesti arusaamatul põhjusel kinnitavad seda ka kõik testid, mida ma nalja pärast teinud olen. Kasvõi see viimane, kus seisis: "esmamulje on ametlik, laitmatu, elegantne". Ma ei saa muidugi jätta lisamata, et edasi tuli "aga armas". 


Nojah. Istusime siis hiljuti ühe naisteseltskonnaga laua taga ja pidasime plaane pensionipõlvest Miamis, kus me kõik kunagi suurte lokisoengute ja poolpimedatena suurte ameerika autodega ringi kruiisime,  liiklusohtlike olukordi tekitame, rõdul margariitasid limpsime ning basseini ääres kaarte mängime. Elu nagu "Kullakestes". Teate ju küll seda sarja? Polnud kahtlustki, et Kerle on Rose Nyland - alati muretu, ülevõlli positiivne ja veidike naiivne. Ja juba enne kui mina end sarkasmist pakatavaks Dorothy Zbornakiks jõudsin pakkuda, oli minust saanud Blanche Deveraux. Hmm, las ma mõtlen. Milline on Blanche? Ega ometi uhke? Võib-olla isegi ülbe?  Ja otseloomulikult pakkus selle välja inimene, kes nägi mind esmakordselt. Hmm. Jälle kord oli mind paika pandud:D


Janekile seda edasi rääkides, kehitas ta vaid õlgu ja lausus: "Kus see uudis on?"

No comments:

Post a Comment