Thursday, April 5, 2012

Svenska spetsialiteet

Seda, et Norra on üks isemoodi maa, tean ma juba ammu ja põrkan sellega iga päev uuesti ja uuesti kokku. Nüüd aga põrkasin ma kokku Rootsi omapäraga. Tahtsin mina Arlanda lennujaama tax-free'st kaasa osta alkoholi (no mida siis veel:D), aga võta näpust... Polnudki see nii lihtne midagi.
Algul jäin ma kassapidajale sügavas hämmingus otsa vaatama kui ta ütles, et ei tohi mulle alkoholi müüa. Mõtlesin omaette, et whatthehell, kas jälle arvatakse, et olen liiga noor, et vaadake mulle ometi otsa, et nende väsinud silmade ja esimeste kortsude taga ei saa kuidagi peidus olla alla 18-aastane. Seekord mind siiski ülearu nooreks ei peetud. Lihtsalt seadused ei luba alkoholi müüa kui lend toimub ühest Euroopa Liidu liikmest teise.
Nii ei jäänudki mul muud üle kui Extra Hea Hinnaga Extra Dry Martini nukralt riiulisse tagasi panna...
Svenska specialitet! 
(Või ei ole see vaid svenska spesialiteet? Palju ma ikka euroopaliidusiseselt lendan ja selliseid asju tean,  enamjaolt on lennud  ikka Norra ja tagasi. Võib-olla on Taanis sama spesialiteet? Peab proovima. Saan targemaks.)

1 comment:

  1. Kahjuks on see jah Rootsile omane. Igakuise Rootsi lennujaama külastajana olen juba loobunud neid häid hindu vaatamast, sest toode jääb kättesaamatuks. Aga Sinul on võimalus järgmisel korral ehk mõne norrakaga diil teha... :=)

    ReplyDelete