Thursday, December 22, 2011

Omg!Omg!


Nii nagu 101.asja nimekirjas lubatud sai (rumala peaga), et joon kuu aega kohvi asemel teed, haarasin eile härjal sarvist kinni ja loobusin isegi hommikusest kohvist. Eile õhtuks sai mulle selgeks, et see on ilmselt üks raskemaid punkte, mida täita. Ilma igasuguse liialdamiseta viskasin ma eile poole kaheksa paiku diivanile pikali, et vaadata "õhtusööki viiele", kuid selle lõppu ma enam ei näinud. Ei näinud ma ka ühtegi teist saadet, sest ma lihtsalt magasin. Tegin küll väikeste vahedega silmad lahti, jõin poolunise peaga sõõmu teed ja nii nagu mu pea uuesti patja puutus, vajusin ma otsekohe sügavasse unne.
Täna hommikuks olin ma maganud ei rohkem ega vähem kui 12 tundi.Ja ma ei saa öelda, et ma ei oleks unine. Ma magaks veel. Ja veel. Ja veel.
Ma olen täiesti veendunud, et see on tingitud kohvitusest. Huvitav, kas ma harjun sellega ära või olengi järgmised 28 päeva 24/7 unine? Ja mida teen ma siis kui 28 päeva pärast lõpuks kohvi saan? Ei maga üldse?

Tough challenge, aga omamoodi põnev:)

8 comments:

  1. Kas sa FB-s seda pilti oled näinud: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=228366010567543&set=a.139496936121118.25769.138908729513272&type=1&ref=nf ?
    Ma soovitan sul juua mingeid musta-rohelise tee segusid või katsetada erinevatega. Ma olen mitmed korrad täielikult orki kukkunud õhtuse teejoomisega, kuna tee viib igasuguse une ära. (Mina joon rohelisi teesid; rooibos on ka hea).

    Kuigi ega pole ka vist ammu teed joonud enam, võiks proovida...
    Sehkendaja

    ReplyDelete
  2. Olen tähele pannud, et nt õhtuti ei tohi ma juua kummeliteed, hommikul oli selline tunne nagu oleks liitriteviisi alkoholi sisse joonud. Ja seda mitte vaid üks kord.
    Piparmünditee on sobinud, aga eks ma peangi katsetama. Õnneks on teevalik päris lai:)

    ReplyDelete
  3. Proovi minu moodi kohvijoomist, veerand kohvi ja ylejäänud piima. Väga hea!!!

    ReplyDelete
  4. Oi kurja, selle peale ma yldse ei m6elnud. Tuleb ikka vett juua!

    ReplyDelete
  5. Jäta see punkt suveks, kui energiat ja valgust rohkem. Pole mõtet ennast piinata;)

    ReplyDelete
  6. eile jäin magama juba tund aega hiljem, ehk lausa pool üheksa ehk siis edusammud on juba olemas;)
    Aga eks ma nädalavahetusel vaatan, mis edasi saab. Kui ikka kell kaheksa unne vajun, siis tuleb tõesti suve peale lükata. Hmm, aga kas ma siis võin 4 "piinapäeva" 30st päevast maha arvata;)

    ReplyDelete
  7. Ma pole küll ise kohvijooja, seega olen ehk pisut kallutatud oma arvamusega :) aga olen justkui lugenud uuringuid, et kohvi mõju on puhtalt psüühiline. Seega inimesed väidavad end olevat erksamad ka peale enda teadmata kofeiinivaba kohvi juues. Ma olen alati inimese meeletult suurde sisemisse jõusse uskunud, seega usun ka seda uuringutulemust :) mine tea, äkki avastad sama ka ise peale kuuajast kohvipausi

    ReplyDelete