Friday, September 2, 2011

After Monday and Tuesday even the calender says W T F



...sest nüüd olen ma lõpuks teada saanud, kuidas ma Norras asju ajama pean.
Siiani olin ma naiivselt lootnud, et asjad on siiski lihtsamad kui ma seadustest ja külaskäikudest maksuametisse teada olin saanud, et ma ei saa kõigest ikkagi päris täpselt aru. (Raamatupidamine ja maksud on eestikeelsenagi mu jaoks hullem kui hiinakeelne kõrgem matemaatika, mis siis veel norrakeelsest rääkida.) Ometi sain ma eile teada, et olin asjadest siiski õigesti aru saanud. Ja kõik ongi täpselt nii!

Aga ikkagi olen ma pahane. Pahane norra seaduste peale. (Kuigi mul tegelikult selleks õigust ei ole, sest ma saan ju aru, et pole õige, et eesti, läti,leedu ja poola töölised raha riigist välja viivad, ilma et Norra riik sellest mingit kasu saaks.) Aga pahane võin ma ikka olla.
Ja juba selle pärast, et seadused on üksteisega vastuolus.
Raamatupidaja, kellega ma eile suhtlesin, ütles kenasti: "Suurem osa inimesi, kes selle valdkonnaga igapäevaselt kokku ei puutu, tõstavad üsna pea käpad üles ja annavad alla!"
(Ja ma olen olnud allaandmise äärel. Nüüd ma lihtsalt tean, mis mind ees ootamas on.)


No comments:

Post a Comment