Sunday, July 31, 2011

Arvud

Ma olen 2 aastat blogi pidanud, avastasin ma hetk tagasi. Selle aja jooksul olen ma: 1 kord kinga saanud, 1 kord uue töökoha leidnud, 3 raamatut avaldanud, 2 uut lugu kirjutanud, 1 korra Ibseni-unistusele eitava vastuse saanud, vähemalt 3 korda Kultuurikapitalist eitava vastuse saanud, 20 korda Janeki, emme, Tillukese Delisaga tülitsenud ja 20 korda Janeki, emme ja Tillukese Delisaga leppinud, 2 korda olen ma tülitsenud ja leppinud teiste inimestega, vähemalt 1 inimese oma tutvusringkonnast diliitinud, 8 inimest "ära kaotanud" ja vähemalt 9 uut sõpra juurde leidnud, 2 korda kuulnud, et ma olen tark ja 2 korda, et ma olen rumal.


Kas see on rumal,
Kes usub, et on olemas jumal
Et meid ümbritsevad inglid
Ja päkapikud toovad kingid?

Aga kui meid ümbritsevadki inglid
Ja päkapikud toovad kingid
Ja kuskilt jälgib meid jumal
Siis ta ei ole ju rumal

(Veste Palgi)

No comments:

Post a Comment