Wednesday, April 20, 2011

Nüüd pole muud kui oodata


Õhtul sain oma "projekti" valmis ja panin teele ka. Nüüd järgneb närvesööv ootamine ja ootamine ei ole just minu teetassike, ma olen ju nii kärsitu. Ilmselt pean ma endale mingi tegevuse leidma, et mõtteid mujal hoida. Pesu triikima või riisuma? Või lausa koristama hakkama?
Igatahes muuta ei saa enam midagi. Saan vaid pöidlad pihus hoida ja oodata!

Ahjaa, tibake teisel teemal ka. Kõik, kes siia blogisse päevast päeva satuvad otsingusõnaga "mutrike" ja "mutrikese blogi" lootes ehk leida ja lugeda uusi lugusid Tähtsatest Ettevõtetest ja Tatraveskidest, siis mul on väga kahju, et pean teile pettumuse valmistama. Ma ei ole Mutrikesega kontakti hoidnud juba eelmise aasta sügisest. Pole põhjust, tahtmist ega ka viitsimist teda üles otsida. Kes Mutrikesest tõepoolest niivõrd puudust tunnevad, otsige teda enda seest (kui julgete), ta võib seal peidus olla, allasurutud ja rõhutud. Ja kes teab, võib-olla leiate endast hoopis Tatraveski või Tähtsa Inimese? Põnevat ostimist igaljuhul! Minu Mutrike on aga kadunud;)

No comments:

Post a Comment