Wednesday, April 6, 2011

2in1


Mul on üks sõbranna. Kai. Temaga juhtub alati midagi. Kui midagi saab viltu minna, siis temal läheb. Kui millestki annab valesti aru saada, siis tema saab. Ma ei tea, kas on oluline ära mainida, et ta on blond:) Aga temaga saab nalja. Alati. Nagu täna hommikul.
Vilksas teine end Skype'i, et küsida, kuna me kinno lähme ja kas ma Kormoraane olen näinud. Minupoolne ettepanek oli, et kuna ma Kormoraane näinud pole ja järgmisel nädalal niikuinii peame kokku saama, et saaksin ta'lt kätte pildid (me käisime nv Terje juures fotosessioonil, aga sellest siis kui pildid käes), siis läheks järgmisel nädalal. 2 in 1!
Selle peale vilkus hetk hiljem mu Skype'is küsimus - mis film see veel on? ma pole kuulnudki.
Ma ei saanud midagi aru. Ise ju Kai küsis, kas ma Kormoraane olen näinud? Kuidas ta siis nüüd sellest filmist midagi kuulnud polnud?
Sekund hiljem sähvatas - ta arvas, et 2in1 on ka film. Film, mida ma järgmisel nädalal vaatama tahaks minna!
Selle peale ei osanudki ma midagi öelda:)

2 comments:

  1. Mitte midagi, õigemini mitte keegi pole muutunud keska ajast:D

    ReplyDelete
  2. Ma usun, et Kai sööb neid "Pipi-pille", et mitte suureks kasvada:D

    ReplyDelete