Friday, March 25, 2011

Ema ja poeg????

Niisiis...Kui ma veel 29 olin, küsiti mu'lt lausa mitu korda alkoholi või sigarettide ostmisel dokumenti. Ehk siis teiste sõnadega tehti mind lausa 12 aastat nooremaks. Aga...nagu 30 kukkus muutusid ka "komplimendid". Aitasin eile oma onupojal tema 18. sünnipäevaks kutset meisterdada, sest ma pidavat olema hea huumorisoonega ja lahe. Siiamaani on kõik hästi, eksju? Selleks, et ma teaks, mis info kutsel olema peaks, lisas ta mind feisbukkis oma sünnipäeval osalejate listi. Kui kutse oli valmis ja onupoja poolt heaks kiidetud, saatis ta mulle meili, kus seisis midagi taolist: "Sry, aga ma võtsin su listist maha, sõbrad tahavad teada, kes tulevad ja pärast mõni veel ehmatab, et keegi tuleb emaga:D" Emaga??? Aitähhh.
Ja korraga mõistsin ma, et ükskõik kui nooruslik või lahe ma ka ei oleks, 18-aastaste mõistes olen ma siiski juba praktiliselt pensionieelik:)


Sellel pildil võiks siis põhimõtteliselt olla ema ja poeg...

1 comment:

  1. Oh, ma saan alles 25 ja ma tean, mida sa tunned. No ei näe enda meelest veel 40 välja. :(

    ReplyDelete