Wednesday, November 17, 2010

Jõulude juures on kõige olulisemad kingitused?


Eile koju sõites nägin suurt reklaamitahvlit, kus seisis midagi sarnast, et "Jõulude juures on kõige olulisem kingitused. Parimad kingitused saad sa..". Kohe pärast seda tuli raadiost sarnane reklaam, a la: "On jõuluaeg, aga kust saada raha kingituste jaoks? Võta msn-laen ja osta naisele stressipall, ämmale taignarull ja...". Telekast tulev reklaam kuulutas, et "jälle on käes laenuaeg...."
Poed on täis jõululist kila-kola ja pahna ning igal pool, kuhu ma oma peakese keeran, sunnitakse mind kingitusi ostma, et oma armsamatele näidata, et neist hoolin ja KUI VÄGA ma neist hoolin. Mina naiivne olin siiani arvanud, et jõulud on selline rahulik püha, kus oluline on see, et perekond koos viibib ja ühise laua taga verivorste mugib. Mulle on jõulud siiani seostunud küünlasära, kuuselõhna ja muu sellise "naiivse jamaga". Nüüd ma saan aru, et tegelikult tähendavad jõulud hoopis seda, et peaksin higimull otsa ees mööda kaubanduskeskusi jooksma ja kasvõi ninast veri väljas, viimaste säästude eest perekonnale kingitusi kokku ostma. Sest jõulud just seda tähendavadki.
Kahju. Ja siis me imestame, miks tänapäeva lapsed nii materiaalsed on ning miks klassi kõige popim on see, kellel on kõige uuem swarowski kristallidega kaetud i-pad/phone/.

1 comment:

  1. Muide sellepärast rakendan ma juba teist aastat taktikat, et hiljemalt detsembri alguseks kõik kingid ostetud! Toimib!!! Detsembris küpsetame piparkooke, kaunistame kodu ja NAUDIME jõuluaega!!!
    Ps. Aga noh, eks ma selline lapseke, et ikka loodan, et jõuluvana mulle ka kingi toob. :D Aga kinke teha meeldib mulle vist isegi natuke rohkem.. :P

    ReplyDelete