Friday, October 15, 2010

KOKARAAMAT


Homme asume jälle tõsiselt uue projekti - kokaraamatu - kallal tööle. Sellega seoses valmistan hetkel mustandit, panen kokku juba kokku kogunenud retsepte, jutte, fotosid ja naeran omaette kõva häälega. Ei, ma pole üldse hulluks läinud. (Kuigi ma muidugi ei tea, kuidas "hulluks minemist" tegelikult ära tunda, et sajaprotsendiliselt väita, et olen ikka normaalne.)Lihtsalt ma ei teadnudki, et mu kaasautor nii vaimukas on. (Ega ometi vaimukam kui mina?).
Tööd on muidugi palju ja projekt on mahukas, aga see eest oi-oi kuidas väärt pingutamist. Uskuge mind, et järgmise aasta alguse poole tasub seda poelettidelt otsima hakata. Milline kokaraamat täpselt välja paistma hakkab - see jääb kuni avaldamiseni SUUREKS saladuseks;) Kes kannatab, see kaua elab!

No comments:

Post a Comment