Thursday, September 30, 2010

Johanna Maria on hoos!

Kõige pealt sain täna kätte kauaoodatud raamatu - mis iseenesest juba rõõmustas mind piisavalt (http://www.apollo.ee/product.php/1993214).
Sellega ei olnud aga head uudised veel kaugeltki mitte lõppenud.
Kõige pealt sain kirja ühelt oma Norra perelt, kes tahtis mulle teada anda, et peaksin hakkama (kasvõi hobi korras) giidindusega tegelema, sest kui ma eelmisel korral aasta tagasi nende reisiseltskonnale Tallinna tutvustasin, oli see nende arvates Tallinna-külastuse üks meeldejäävamaid ja meeldivamaid hetki. Jällegi tunnen ma end mingil põhjusel vägagi kõrvust tõstetud, kui minu kiitmisega niiviisi jätkatakse, võin ma varsti nina püsti käies komistada ja kukkuda;)
Ja lisaks sellele oli mu meilboksis üllatusi veelgi! Minu Ibseni idee ja programm oli väga paljudele muljet avaldanud. Juba lähiajal on mul kavas nii mõnedki kohtumised, et erinevaid võimalusi lähemalt arutada ja oma ideed tutvustada. Jään nüüd vist mõneks ajaks ööseks ka pöidlaid+varbaid pihus hoidma, et kõik sujuks!
Kui nüüd veel töö ka leiaks, siis ei oskaks enam midagi soovida.

Allolev video on vaid väikeseks vihjeks, eelmänguks, maitseprooviks sellest, mis toimuma hakkab;)

object style="background-image:url(http://i2.ytimg.com/vi/9V8_01PBRE0/hqdefault.jpg)" width="425" height="344">

No comments:

Post a Comment