Wednesday, September 22, 2010

Dilemma


Olen järjekordselt valiku ees - jah või ei ega suuda otsustada. Viimasel ajal on see nii tüüpiliseks muutunud, et hakkab lausa närvidele käima. Olen muutunud võib-olla liiga ettevaatlikuks. Varem julgesin rohkem riskida. Nüüd aga kaalun asju läbi rohkem kui mulle kombeks ja mõtlen ka mustemate stsenaariumite peale.
Mulle pakuti tööd. Töö oleks huvitav ja pikas perspektiivis kindlasti tasuv ja usun, et isegi uusi arenguvõimalusi pakkuv. Osa minust tahaks riskida ja see vastu võtta.
Teine osa minust aga mõtleb jällegi raske alguse peale, sest alguses on pakutav palk väga väike (lausa nii väike, et ma ei saaks halvimal juhul oma maksegi makstud). Samas aga on mul endal võimalus oma palgasuurust kujundada. Piiriks vaid mu enda võimed ja töötahe. Niisiis...pikemas perspektiivis on tegemist hea pakkumisega. Aga... kui tööd tuleb alustada nullist, siis kardan ma et esimestel kuudel ei piisa vaid töötahtest, tulemused ei tule ju kohe. Nii et peaksin arvestama väga väikese sissetulekuga vähemalt mõned kuud. Vist?
Ja siin ma siis nüüd olen ja püüan "õiget" vastust välja mõelda. Kas riskida ja võtta pakkumine vastu? Või riskida ja mitte võtta vastu? Aga võib-olla ei tulegi enam ühtegi teist pakkumist?
Kas ma vaid kirjutamisest elaksin ära? "Spunk" tuleb küll kohe-kohe müüki, aga kui hästi see müüb? Seda ei oska ma ju ette mõelda...
Kas keegi ei tahaks minu eest "õigeid" otsuseid teha:D

1 comment:

  1. Ära muretse ja hakka elama :) (Dale Carnegie)ehk - mis on kõige mustem stsenaarium? See ei saabu niikuinii. Küsimus on, kas Sa tahad seda üldse teha või mitte.
    Kuna "õige" ja "vale" on hinnangud, siis saab neid iga hetk muuta :)

    Lugupidamisega :)

    ReplyDelete