Thursday, July 8, 2010

Soovitus töövestlusel käijatele

Ärge kunagi pange selga midagi sellist, mis teid higistama ajab või siis pange selga midagi sellist, mis higistamist välja ei näita! Sest tõenäosus, et ka inimene, kes kunagi ei higista, hakkab sel ajal higistama, on 99,9%. Tean, millest räägin!
Mis mul siis üle jäi kui suhtuda kaenlaalustesse laikudesse pintsakul kui moodsatesse aksessuaaridesse ja teha nägu (kerget piinlikust varjates muidugi), et kõik peabki täpselt nii olema.
Samas jälle saab sellesse olukorda suhtuda ka nii, et juhul kui ma ei peaks seda töökohta saama, saan ma endale sisendada, et mind ei võetud tööle just nende moodsate aksessuaaride tõttu (ju ma olin liiga ajast eest oma moeteadlikkusega), mitte vähese kogemuse tõttu (pole ju võimalik, et mul ei olnud piisavalt kogemust):)
Igatahes jälle kogemuse võrra targem!

No comments:

Post a Comment