Friday, October 2, 2009

TGIF

BTW, reede oli vägagi produktiivne päev – ma õppisin nimelt kuidas produktiivsust tõsta ja mõttetu loba pealt aega kokku hoida. Lisaks sellele sain ma veel teada, et ma polegi ainuke ebanormaalne Suures ja Tähtsas Ettevõttes, sest normaalsed inimesed ju nii ei suhtle...
Et kõik ausalt ära rääkida tuleb alustada ühest lihtsast küsimusest, mille ma edasi saatsin härra A-le:
Subject: kuidas meil Hiina kaubaga seis on?

Vastus From A: Asjad lükatud nädalasse 49. No comments

From JMP: IMNSHO it sucks

From A: Better be humble..

From JMP: IC IMAO it sucks

From A: RUTTM?

From JMP: AIUI

From A: HIWTH :P

From JMP: OIC BTDT ROTFLMAO :D

From A: Miks mulle tundub, et see ei ole päris normaalne tegevus?

From JMP: Andsid alla jah:D
Mina olen ebanormaalne, seega minult ei saagi teistsugust tegevust oodata. TTFN

From A: Aga mina olen ju normaaaalne…TGIF

From JMP: YABA???
normaalsed inimesed ei tegele selliste asjadega.......

From A: Selle yaba mõtlesid sa nüüd kll ise välja

From JMP: YABA = Yet Another Bloody Acronym

Jumal tänatud, et akronüümid olemas on, mõelge kui palju ma muidu kirjutama oleksin pidanud
LOL

http://www.fun-with-words.com/acronyms.html

No comments:

Post a Comment