Friday, October 30, 2009

I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay. Ain't it sad...


Ma olen peaaegu täiskasvanu, käin vaikselt juba kolmekümnendaid, aga oma emale jään ma ikka lapseks. Lapseks, kellele võib peksa anda lausa.
Juhtus selline kahetsuväärne asi, et mul oli kiiruga kiiruga vaja üks arve ära maksta, mida olin edasi lükanud, aga nüüd tuli ähvardav kiri, et kui kohe ei, siis...
Mis mul siis ikka üle jäi kui alandlikult emmele helistada ja abi paluda. see et ma olen 30-aastane ja pean emmelt ikka abi paluma, on hoopis teine teema. Muidu emme aitas hädast välja - ta ei oleks ju emme, kui ta ei aitaks:)
Aga... mis siis järgnes. Emme helistas ütles, et "tead, laps, ma oleks sulle päeval täitsa peksa tahtnud anda!", "kas sa ometi õpid ka?" Ahh, mida? Mina? Mille eest? Misasja? Emme oli sõiduvees: "Sina ikka kulutad üle mõistuse, täitsa arutult. Sa pead ikka maapeale tulema?"
Mina ei kuluta ÜLDSE üle mõistuse, kust ta seda võtab? Aga emme ei andnud alla: "SA TEAD ISE KA, et sa kulutad liiga palju, ära üldse vaidlegi!"
Ega ei saa vaielda ka, kui just oli abi vaja olnud. Jäin siis vaikides nõusse, et ma kulutan liiga palju. Kuigi ma ei saa sellega kuidagi nõus olla, sest
1) mul ei ole poolsaapaid, lillasid
2)mul ei ole peosaapaid, tikk-kontsaga
3)mul ei ole talvevarustust käpikute-sallide-kübarate kujul
4)ma ei ole AMMU maniküüris käinud
5)ma isegi ei mäleta, mis pediküür on
6)ma pole massaažis käinud
7) ja mis kõige hullem - juba suvest saati värvin ma ISE oma juukseid.

Ma olen nende asjadeta hakkama saanud - ma ei kuluta nende peale. Viimati ostsin ma endale kõigest:
1) pikad sügissaapad, madala tallaga
2) pruuni kampsuni, et retuusidega käia
3) lilla vöö, mis pruuni kampsuni peale sobib
4) pruunid velvetid, hugo boss - need olid NII alla hinnatud
5) roosa kampsuni, hugo boss - see oli NII alla hinnatud
6) DKNY lõhna - kammoooon, ilma lõhnata ei ole ju elu! niigi Crystal Noir jäi ostmata....esialgu
7) kõrvarõngad, kuldsed + mustad - 2 oli ühe hinnaga!
8) roosa telefonikorpuse - 100 krooni ei ole tänapäeval mingi raha


NEID OLI MULLE LIHTSALT VAJA! Ega ma siis niisama lihtsalt neid ei ostnud, naljatilk!

No comments:

Post a Comment