Friday, September 25, 2009

Missis Viril jätkab



18 minutit tööl ja ma hakkasin juba kahetsema, et Nohu ja Köha olid mind maha jätmas. Kodus oli ikka täitsa maasikas olla, mis sellest, et ma hakkasin juba iseenda ja Hugo ja Skype'i ja Orkutiga suhtlema ja mulle tundus, et nad kõik suhtlesid mulle vastu. Ja nad kõik tundusid nii tarka juttu ajavat, ma ei teadnudki, et mul nii intelligentsed koduloomad on:S
Enivei... Esimene asi, mis mu vaikusega harjunud kõrvu hellalt silitas, oli läbilõikav karje: " Hr K, pargi oma auto õigesti! Vähe sellest, et sa oled VALE koha peal, sa oled võtnud 2 parkimiskohta!" Ja siis läks edasi. Tatraveskitel oli ka midagi öelda: "Jah! Kuidas sa nii pargid? Kas sa lugeda ei oska? Miks sa sinna pargid? kuidas? miks? MINU koha peale."

Vahemärkus: Tatraveski oli autoTA.

ja siis tuli välja, et oiiiiii! kallis rumal Maria oli paljust ilma jäänud ega teadnud, mis veel parkimiskohtadega sündis. Parklat tehakse suuremamaks, et kõigil oleks ruumi parkida, kaugemast otsast on ehk lihtsalt 15 sammu rohkem kõndida. Ei tohiks ju probleemi olla? Aga ei...PROBLEEM OLI!

Tatraveski 1 arvas, et TEMA koht võiks jääda külalistele. Nõus, nii on igati viisakas. Aga, TEMA koht? Tema? Tema lihtsalt ühel ilusal päeval arvas, et see võiks tema koht olla ja kui ta leidis sealt eest Maria auto, siis...oeh! Ma parem ei hakka...
Tatraveski 1 arvas, et nüüd võiks tema uus koht nihkuda koha võrra lihtsalt edasi ja TEMA uueks kohaks võiks saada ühe töötaja aastatega välja kujunenud parkimiskoht. No või siis järgmise inimese koht, aga mitte kaugemal.

Vahemärkus: Kuidas selle organisatsioonikultuuri välja kujunemisega lood olidki? Tasuks üle vaadata see pekstavate ahvide lugu. Tatraveski ei ole väga vana ahv.

Ja siis arvas Tatraveski, et üleüldse Marial ja kahel teisel välja kujunenud parkimiskoha omanikul võiks kolme peale üks parkimiskoht olla. Et palju ikka juhtub, et nad kõik kolm korraga autoga on. no ja kui ongi - what to do, better luck next time!

Vahemärkus: kõik kolm juhtusid ära tabama just selle ühega miljonist võimaluse ja olid just sel päeval autoga.

Minu rumal aju ei suuda mõista järgmisi asja:
1) esimese parkimikohasõja peale arvas Tatraveski, et ei ole oluline, kuhu keegi pargib. Mis mõttes kohad? pargid vabale kohale!
See juhtus, siis kui ta ise oli parkinud kellegi teise kohale.
2) teise parkimissõja ajal oli Maria parkinud VALELE kohale. See on ju TEMA koht!
3)kui parkla on piisavalt suur - kas peab üldse KELLEGI kohti olema?
4)kas vajadusel 15 sammu rohkem astuda on enesetapp?
5)kuidas me siis suudame poes käia - kui just ukse ees ei ole vaba parkimiskohta?
6)miks mõni EELDAB, et just TEMAL on rohkem õigust kui tillukesel Mutrikesel ühele parkimiskohale?

Me räägime ju vaid parkimiskohast. Mul ei ole vahet, kuhu ma end pargin - suurima hea meelega ma isegi pargin natuke kaugemale, sest nii on vähem lootust teised autod meeldivalt ära kriimustada ja mul ei ole raske teha paar lisasammu, see tuleb kehakaalule vaid kasuks.
Aga MIKS selliste probleemide peale üldse aega raisatakse? MIKS teised võivad, aga Maria ei või? MIKS arvatakse, et Maria ei või homme endale oma autot osta ja iga päev oma autoga tööle ei sõita? Miks kuningas jaksab vaid 7 sammu teha ja mitte 15?
MIKS?
MIKS?
MIKS?

No comments:

Post a Comment